Kampanjer

Vi socialdemokrater sätter välfärden först – före dyra privatiseringar och vinstjakt. Om det här samtalar vi med göteborgare. Vi gör det varje dag under hela året. Coronapandemi eller inte.  Men ibland gör vi det lite intensivare än annars.

Vi är partiet som lyssnar på vanligt folk – nu knackar vi dörr via telefon i januari!

Anmäl dig i förväg här.

Var med när vi knackar dörr via telefon för att värva fler medlemmar! Budskapet är enkelt: ”Vårt mål är ett starkare samhälle där välfärden sätts först och tryggheten ökar. Det kan aldrig uppnås med nedskärningar, dyra privatiseringar som försvagar välfärden och växande klassklyftor. Håller du med oss? Bli medlem!”

Delta DU också! Vi kopplar upp oss på ett Zoom-möte, går igenom samtalsmanuset och har kul stund tillsammans. Du ringer från din egen telefon.

Torsdag 28 januari kl 18.00 tillsammans med riksdagsledamot Anna Johansson

Onsdag 10 februari kl 18.00
Onsdag 17 februari kl 18.00
Onsdag 24 februari kl 18.00
Onsdag 3 mars kl 18.00 Den här gången ringer vi tillsammans med Jonas Attenius med kamrater från stadshuset

Har du frågor? Kontakta ombudsman Jesper Hallén på [email protected] eller 070-401 06 32.

Anmäl dig i förväg här.

Är du osäker på det digitala mötesverktyget Zoom. Läs mer här.

Partiverksamheten fortsätter oförtrutet. I vårt kalendarium hittar du vad som händer nära dig. Är du inte medlem är du välkommen att bli medlem . intranätet Rosen finns mer kampanjinformation för dig som är medlem.

Uppdateras 201203