Välkommen på årsmöte med Alma S-kvinnor!

20 februari
AFIG, Järntorget 7

Onsdag 20 februari 18.00 AfiG Järntorget 7

Årsmötet med Alma S-kvinnor gästas av Berit Larsson, legendarisk kvinnokämpe som samtalar med oss om HBT-frågor i ett kvinno-och åldersperspektiv.

Tid: Onsdag 20 februari, start med fika 18.00
Plats: Arbetarrörelsens folkhögskola Järntorget 7, våning 5

Därefter har vi ett formellt årsmöte som gästas av S-kvinnors distriktsordförande Shadiye Heydari.

Tyvärr har det förekommit olika uppgifter om datum och tid för vårt möte. Denna inbjudan har rätt datum och tid. Beklagar felaktigheterna och ber om ursäkt för det. /Cecilia

2. ”Lärda kvinnor” – följ med Alma på teater 6 mars!
Är kunniga kvinnor fortfarande ett hot? Efter att Almas bokklubb fick ABFs Rickard Sandler-pris 2018 har klubben följt Stadsteaterns tema och nu är det dags att se föreställningen av Moliere med samma namn. Biljetterna betalas med prispengarna som klubben fick och det finns fortfarande några biljetter kvar. Du anmäler dej till [email protected] Finns det biljetter kvar på årsmötet så kan du anmäla dej där.

3. Alma på Facebook
Du har väl sett Almas ”sida” på Facebook. Den ska berätta om aktiviteter och sådant klubben gör. Här lägger vi information om våra möten till exempel. www.Facebook.se/AlmaGoteborg

Vänliga hälsningar!
Styrelsen genom Cecilia Dalman Eek