Majornas s-förening  bjuder in till julavslutning med Rasmus Andersson

Majornas s-förening bjuder in till julavslutning med Rasmus Andersson

16 december KL: 18:00 - 21:00

Rasmus Andersson kommer att bjuda på såväl julsånger som vi alla kan och några som vi alla lär oss, (en del med lite oväntat politiskt innehåll) lite covers, lite eget och mycket som vi alla sjunger med i.

Skratt och allvar och lite alla andra känslolägena utlovas! Rasmus musik finns på Spotify, You tube mm.https://www.youtube.com/watch?v=gssy-YZu-AM

Majornas S-förening har hyrt SK Argos lokal och kommer att bjuda på lite glögg, pepparkakor och lussebullar i all enkelhet. Vi är 150 medlemmar och lokalen tar 60 sittande personer så föreningen behöver veta hur många som kommer för vår planering av julavslutningen. Anmälan görs till föreningens mejladress; [email protected] Senast 10 december. (max 10 deltagare)

För att ekonomin skall gå ihop ber vi den som vill frivilligt betala till föreningens konto, för musikern Rasmus, lokal och julfika. Styrelsen hoppas att detta kan bli en tradition i föreningen. Swish nummer = 123 357 55 52 Swedbank kontonummer = 8327-9 704370402-7

När: torsdagen den 16 december
Tid: kl. 18.00 öppnar lokalen Rasmus börjar spela kl 18.30
Var: SK Argos klubbhus Ekedalsgatan 26

Varmt välkomna hälsar styrelsen!