Höstkampanja med Damberg!

28 september KL: 16:00 - 17:00

Var med och höstkampanja med inrikesminister Mikael Damberg! Vi kommer knacka dörr över telefon genom att vi möts i Zoom och ringer via appen Ecanvasser. Ringningen är endast för medlemmar i Socialdemokraterna Göteborg.

Har du inte ringt innan så försök att anmäla dig till en utbildning som Socialdemokraterna Göteborg anordnar där du får hjälp att installera apparna.
Appen för Ecanvasser som heter ” Walk – Ecanvasser” och finns i din appbutik iPhone och Android. Du behöver även en autentiseringsapp (samma funktion som BankID). Det finns ett par olika varianter. De två bästa är Google Authenticator till Android eller iPhone och Microsoft Authenticator till Android eller iPhone.

Anmälan krävs då Zoom-länk med lösenord och din mejladress behöver läggas in i appen inför ringningen. Du anmäler dig genom att klicka här.

OBS! Ringningen kan flyttas eller ställas in med mycket kort varsel vid oförutsägbara händelser.

Vid frågor om det tekniska kontakta [email protected] Tänk på att be om hjälp i god tid inför ringningen.

För övriga frågor kontakta [email protected]