En månad med våra riksdagsledamöter – Träff med Johan Büser

16 juni KL: 18:00 - 19:30
Videokonferensverktyget Zoom (Visa karta)

Under en månad kommer en riksdagsledamot varje vecka bjuda in till en digital träff via zoom. Passa på och diskutera dina hjärtefrågor med en riksdagsledamot som arbetar i riksdagen med samma frågor eller få en inblick i hur riksdagens samt regeringen arbetar för att stoppa smittspridningen av corona utifrån olika perspektiv.

Detta är den fjärde och sista träffen med våra riksdagsledamöter och denna gång träffar vi Johan Büser som ska prata om hur vi rullar vidare inom trafiken, den 16 juni kl18.00-19.30.

Mattias Jonsson bjuder in till diskussion om arbetet för att trygga företagen under corona. Vad behövs för att stärka företagen under krisen för att rädda arbetstillfällen och hur ska vi få fler företag framtiden?

Anmäl dig till denna träff och kommande träffar genom denna länk. Information för att ansluta dig till den digitala träffen över zoom skickas till den mejladress du anger vid anmälan.