Diskutera regeringens förslag till statsbudget med våra riksdagsledamöter!

Nu har den socialdemokratiskt ledda regeringen överlämnat sitt budgetförslag för nästa år till riksdagen. Budgeten innehåller offensiva reformer för fler jobb, en tryggare välfärd, för att pressa tillbaka kriminaliteten och öka takten i klimatomställningen. Totalt innehåller regeringens budgetförslag reformer för cirka 74 miljarder kronor.

Välkomna att diskutera statsbudgeten med våra riksdagsledamöter!

Nu på måndag den 4 oktober bjuds alla intresserade in till att diskutera statsbudgeten med våra riksdagsledamöter. Hur får vårt förslag fler att hamna i arbete, tryggar välfärden och pressar tillbaka kriminaliteten? Är du med så får du svar på dessa frågor och får chans att diskutera framtida statsbudgetar med våra riksdagsledamöter från Göteborg, Anna Johansson, Mattias Jonsson, Gunilla Carlsson och Johan Büser.

Mötet är fysiskt på partiexpeditionen, Järntorget 8. Mötet drar igång 18:30 med insläpp från 18:00. Möjlighet finns att lyssna via Zoom-länk. Mejla [email protected] om du ska deltaga fysiskt eller vara med på länk