Välkommen på träff för nya medlemmar!

På måndagar bjuder vi in  våra nya medlemmar till en träff på vår expedition på Järntorget 8, för att prata politik, gå igenom hur vår organisation fungerar och säkerställa att du har fått ett gott bemötande och känner dig välkommen!

Vi pratar också om hur ditt engagemang kan tas tillvara på, om du vill vara med i utåtriktade aktiviteter, skriva motioner, insändare eller delta på någon utav våra medlemsutbildningar. Det är viktigt att du känner att du kommer till din rätt. Träffarna för nya medlemmar går alltid av stapeln på måndagar, tiderna varierar lite beroende på datum. Vissa dagar finns det möjlighet att gå på dagtid, 10-12 eller 13-15, andra på kvällstid 18-20. När du klickar på anmälningslänken kan du se vilka tider som gäller för de datumen som är intressanta för dig.

Vi bjuder på smörgås, kaffe och te en halvtimme innan varje möte börjar. Vi är därför tacksamma om du anmäler dig så att vi vet hur många som kommer. Anmälan görs via länken nedan eller via telefonnummer 031- 339 63 00.

Anmäl dig till en introduktionsträff här!