Välkommen till Öppna medlemsmöten på Brännö i höst!

25 Nov KL: 12:00 - 16:00

Skärgårdsvänner!

Nu när vi har satsat och ökat valdeltagande och stödet för vårt parti i kyrkovalet så finns ett stort intresse av socialdemokraterna och valet 2018 som snabbt närmar sig.

Vi börjar därför på Brännö med öppna möten för medlemmar och andra intresserade då vi kommer att diskutera socialdemokratisk politik riks, regionalt och lokalt. Lokalt händer mycket i stadsdelarna så det är viktigt att vi finns med och att människor som är intresserade av att arbeta för våra frågor från skärgårdsperspektiv träffas och får kunskap. Vi hoppas att du som inte bor på Brännö kommer hit då vi kommer att synkronisera starttid så att det passar med båtar från övriga öar. Vi möter upp på Brännö Rödsten!

Tid: Lördag 25 november

Plats: Brännö, lokal meddelas senare

Anmälan: till Karin Greenberg Gelotte på mejl: [email protected] eller till Ulla-Karin Näslund på tel 076 0260 041.

Till er som anmäler intresse kommer program med fler detaljer att skickas ut när vi närmar oss mötet.

Arrangemang  i samarbete med ABF.